Tisdagsmulet.



Mulet, kallt och regnigt, dagens väder. En perfekt tag att sitta på Hugos med brudarna och strosa runt i Luthagen och fynda på Myrornas. Hem kom jag, 160 kronor fattigare, en jacka och lite smycken rikare. Fyndarjohanna var framme. Sitter här nu, nöjd med mina inköp och småäter. Klockan sju ska jag sätta igång och plugga. Ska bli färdig med det mesta idag har jag bestämt. Bävar intför nationella på fredag.

Annars då? Jag ska börja lägga undan pengar i festivalkassan from nu. I min lilla spargris formad som Big ben ska dom ligga.

Nu ska jag plocka upp lite och göra det så skönt som möjligt inför pluggandet. Tack för att ni fortfarande tittar in här ibland!


Fleet Foxes - Oliver James

Kommentarer
Postat av: emilia

tack ska du ha :D och så passande att det dyker upp lite kladd inom en halvtimme då! :)

2011-05-03 @ 20:39:58
URL: http://nollfemnolltva.blogg.se/
Postat av: emilia

tack ska du ha :D och så passande att det dyker upp lite kladd inom en halvtimme då! :)

2011-05-03 @ 20:40:01
URL: http://nollfemnolltva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0