Man måste dö några gånger innan man kan leva.


Underbara jävla sommar.

Imorgon kör vi en roadtrip upp till Sundsvall och dagen efter till målet på vår resa - Borgafjäll. Norrland, kära norrland. Med fin fina brudar. Början på sommaren skulle inte kunna se bättre ut. Okej, kanske om väderprognosen såg lite bättre ut, men klagar inte!

Jag känner på mig att den här sommaren kan kunna bli en av de bästa hitills. Sommaren 2010 var ju skitbra, men ja, 2011 luktar då helt underbaaart. Peace&love, Arvika, Emmaboda och kanske en vecka på Tranarö. Kanske en tid i Kramfors också. Usch jag vill ha allt på samma gång.

De artister jag vill se på Peace

  •   Bob Dylan
    The Strokes
    Deadmau5
    Håkan Hellström
    Nationalteatern
    Timbuktu
    Lykke Li
    The Sounds
    Hoola Bandoola band
    Bob Hund
    Paolo Nutini
    Veronica Maggio
    Teddybears
    Jimmy Eat world
    Those dancing days
    Kapten Röd
    Movits!
    Osv
    Osv
    Osv

Håkan Hellström - Man måste dö några gånger innan man kan leva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0