Kvällsnack[s]


Ligger i min säng och kan verkligen inte sova. Jag som brukar försöka lägga mig elva. En förkylning håller på att bryta ut, men har verkligen inte någon lust att stanna hemma någon dag. Fast det kanske är klokt, så jag får lite plugg gjort. Plugg utöver skolan alltså.

Ärligt talat, och jag ber om ursäkt nu till alla som förväntar sig en bitter bloggerska, men fy fan, livet leker. Om vi fortsätter skynda på allting så otroligt mycket så kommer vi stå där i september eller något, när det första snön faller, och tänka "Och var försvann tiden?". Från och med nu ska jag göra någonting för värt varje dag. Åtminstonde varannan. Man får ju inte bli sliten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0