En liten text.

En fin liten kväll blev det. Kvällen varade ett tag men samtalen varade långt in på natten. Planen var ju att jag skulle åka hem och sova bort min onda förkylning klockan tio, men när man har så fina vänner som jag, så vill man ju helst vara med dom så mycket som möjligt, och precis det är anledningen till att jag sov över hos den där fina Miss Eklöf.
 Järngänget som är så splittrat på somrarna. Splittrat så att det gör lite ont. Arvika skulle vara våran samlingspunkt, för då skulle hela skaran med underbara personer samlas och bara vara sjukt sköna. Men nu hände det ju så att skogsfestivalen ställde in, vilket gör att man inte kommer få träffa en viss tjej från Sundsvall. Den där sundsvallstjejen gör så att jag är helt beslutsam att åka till stugan i sommar, för det är så att stugan, min sommarstuga, bara ligger en timme norrut från henne. Så ja, dit får mina steg styras någon gång mellan Hultsfred och Emmaboda, eller kanske efter det sistnämnda.
Ja, det fick ju bli Hultsfred istället för Arvika. Det kommer bli hur nice som helst, precis som 2009, fast 1000% bättre! Gråta ska jag göra på en del konserter, för gråta kan man göra när man är lycklig. Jag tänkte att jag ska lyckogråta lika mycket som jag gjorde på Håkan Hellström på Peace & Love i år. Ja, hej, du har hittat ännu en sådan där brud som är helt betuttad i den där karlen med fru och barn, som sjunger lite falskt och kanske har mer brister en någon av oss fan vill se. Hej.
Stegen mina ska nu styras till Ica norby, för nu ska handlas mat. Blir något currycurrynamnam ikväll hade jag tänkt. Alla i hela stan är bjudna, det är bara att komma.

Billie the vision & the dancers - i'm Pablo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0