Utrota dammråttorna.


Jag är lycklig. Jag är stressad. Jag har kul om helgerna. Jag har hittat mig själv igen. Jag tror det.
 Idag är det soligt ute. Känns som en utedag, men tänkter nog vara inne. Tänker göra det fint i min borg. Fint och hemtrevligt. Jag ska säga tack och förlåt till kläderna som jag låtit ligga försvaraslösa på golvet. Jag ska utrota dammråttorna.
 Jag vill resa utomlands. Till något varmt. Bara njuta. Ta in allt omkring. Spela gitarr. Bli brun.

Lyssnar på lugn musik. Vaknade av någon som spydde. Mår bra ändå. Illustrerat saker till ett magasin. Blev inte nöjd. Hoppas det blir bra. 
 Kollar ut och önskar det var sommar. Saknar bryggan. Saknar lediga dagar.


Kommentarer
Postat av: ottilia

vilken fantastisk rost, jag forsvinner i mig sjalv

2011-02-09 @ 11:50:04
URL: http://wastesound.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0