Du skolkade från livet, natt efter natt.


Sov hos Ida inatt. Mamma och pappa tycker inte om det. Inte på vardagar. Söndag räknas som vardag. Jag, Ida, Viccy och Ronja hade det bäst. Vi satt uppe och snackade om mens och sådant som tjejer gör. (.. nej.) 
Ida bor finast i världen. Hon har ljusslingor och en sänglampa som är röd och fin och köpt för 8 kronor på Erikshjälpen. Hon har ställt upp sina böcker som torn och när man kikar närmare så ser man att det till kanske 90 % består av Ulf Lundell. Tycker om henne mer och mer och mer. Vi snackade om gamla artister och blev nostalgiska. Jack fick följa med i min väska och ska börja läsa den nu. Nu, nu, nu. I sommar ska våra steg bära oss till stadsfesten i Sundsvall. Jättefint och jättebra och alla positiva saker som börjar på jätte. 
Imorgon går vi till skolan barfota för att börja på våra sommarfötter.
 

Less på att det känns som att det är jättemycket drama runt alla hela tiden. Önskar att alla bara var.


Ulf Lundell - Lit de parade.

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG VILL FÖLJA TILL STADSFEST &/////vickynnn

2011-02-08 @ 18:11:36
Postat av: ida

du får komma hem till mig oftare. för vi är bäst på vin och sjuttiotal!

2011-02-08 @ 18:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0