London.

Så jävla less på Uppsala och dess väder. Man går i samma skor varje dag och samma rutiner, och så har det varit för länge. Blir glad när jag inser att saker börjar hända. Nya saker. På onsdag så åker jag till London och hänger med Ottilia. Jag peppar och idag så har jag växlat pengar. Pund är mycket finare än kronor. Blir arg när det kostar att växla pengar dock. Usch. Aargh vid den här tiden om två dagar är jag med Ottilia. Åh bubblar i magen. PeppN. Varför lyssnar jag på min depplista? Måndagsdepp. Packar väskan. Vet inte vad jag ska ta med mig. Vår.


Kommentarer
Postat av: annie

det kostar inte pengar att växla om du växlar på x-change:) bara avgift när du växlar tillbaka, men om du sparar kvittot så slipper du den avgiften också :)

2011-02-22 @ 23:37:32
URL: http://haze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0