Linköpingsbruden.




Har haft ont i huvudet hela dagen, och blev otroligt irriterad över något jag såg på cyberspace nyss. Hatar när man får en uppfattning av en person som sedan visar sig vara helt fel.

 Bilden är på en av mina finaste vänner Julia. Vi växte upp tillsammans, men sedan så beslutade hennes föräldrar att dom skulle flytta till Linköping. Vi behöll dock kontakten och det är jag megajävla tacksamm för. En vecka per år så åker vi till Stockholms skärgård och hänger, och det har vi även planerat in i år med. I söndags impulsåkte jag till Stockholm och fikade med henne. Hon var där över dagen, för hennes syskon bor där. Underbart.

 Fick VG på min krönika om kärlek (expert inom ämnet.. hm.. skoja). Krönikarn var kort men genomarbetad. Förväntade mig inte VG men läraren var imponerad och sa att jag skulle fortsätta såhär. Ja, det ska jag.

Shelley - Håkan Hellström

Vi går ut och brinner upp i natten, och skyller allting på våra fyllehuvuden.
Undanfykter och självanklagan.
Jag ser domen i dina ögon.

Kommentarer
Postat av: Anna

skulle vara jätte kul om du la ut krönikan här på blogggen! skulle vara så himla kul att få se din syn :)¨



2011-02-08 @ 20:17:48
Postat av: Julia

Hahah det var en härlig bild det där ;)

Jag är också HELT JÄVLA UNDERBART LYCKLIG över att vi håller kontakten <3 Det var riktigt kul att ses i lördags. Vi borde ses oftare! Tycker jag borde planera in en resa till Uppsala!

puss!

2011-02-08 @ 23:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0