Hej längesen. Hur mår du?




Vet inte riktigt vart jag har varit den senaste veckan. Tränat. Pluggat. Varit med vänner. Elins firande förra lördagen blev lyckat, känns bra.
 Det är söndag. Ligger i min säng och har söndagsångest. Kommer sedan på att jag har lov. Jag är ledig imorgon med, så jag kan göra vad fan jag vill idag.

Chattar så otroligt mycket nu förtiden. Vet inte riktigt vad som har hänt. Är ju inte sån. Gillar ju egentligen att resa mig och träffa personer för att prata. Äh har slackat ihop men det är skönt. Det får vara så nu. 

 På onsdag händer det jag längtar till så otroligt mycket. Åker till London och hänger några dagar med med min favorit Ottilia. Argh. Kommer bli fett.

Ville på bilden.

Melomel.

Kommentarer
Postat av: ottilia

får hjärtklappning när jag tänker på att du snart är här med mig!!

Du måste träffa sam ward, väääärldens grymmaste kille du kommer bara älska honom hahahan är crazy.

2011-02-20 @ 19:17:03
URL: http://wastesound.blogspot.com
Postat av: alice

vilken söt ville! :)

2011-03-02 @ 21:04:23
URL: http://lovelya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0