Att åka på en bräda.



Dagen har tillbringats i bjursås i snöväder. Backarna blev fyllda med nysnö och livet var bara allmänt soft.

 Slut i kroppen och det känns som att hela min kroppsvikt sitter i huvudet. Suttit och sorterat bort alla låtar från min starred-lista på spotify. Noll, zero. Empty. Vet inte varför. Äh.
 Första fullspäckade helgen på länge. Grekisk middag. Elin McFeelin fyller arton på lördag. Firas med en till middag.
 Jag undrar var mitt kreativa jag försvunnit. Hallå? Tycker ju om dig.

Tracy Chapman - For my lover.

Kommentarer
Postat av: Steinarkornelia

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

2011-05-23 @ 14:58:09
URL: http://steinarkornelia.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0