We used to be the luminary ones.




Den femtonde. För 17 år sedan föddes jag. Bunten pengar jag har blev tjockare idag. Betydligt. Kommer dock inte inte ha en chans att ha råd med alla mina planer. Londonbörsen är snart färdig. Sedan blir det systemkamera. Men den är påbörjad. Nu ska det inte få pratas mer om. Sen var det alla festivaler. Vad ska jag ta mig till? Börja sälja mig kanske. Önskar att Uppsalas red district var kvar. Tjänade dock fett med cash idag och blev asmycket godis rikare. Nom nom, inte undra på att jag blir tyngre och tyngre. Det är lugnt. Livet leker. Kunde inte vara mer nöjd. Haha jo. Kunde ha haft asmycket pengar och bara kunnat supa och knarka varje dag. Alltså fett jävla coolt.

Köp mig en eyeliner. Skrev iliner först. Finare.

 Ses på fezt. Jag är hon i hörnet som smeker väggen.

Rebecca och fiona - Luminary ones

Kommentarer
Postat av: alice

söta! luminary ones är så jäkla bra, men har lyssnat sönder den dom senaste vtvå veckorn nu, lite tråkigt! men det är disco iallafall! varför sitter jag här och pladdrar?! när jag egentligen undrar när vi ska ses? :P hihi

2010-12-16 @ 23:34:30
URL: http://lovelya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0