Sista dagen i julvärlden.



Idag vaknade jag sisodär halv ett, men det är okej, för här känns det ändå inte som att man missar något. Det har snöat asmegamycket under natten. Ploga gör dom inte heller men det är väl mysigt. Jason fiser asmycket. Äckligt men jag älskar honom ändå.
Det är så kul att skriva meningslösa saker. Men snart har jag en skitdyr kamera i mina händer och då jävlar ska det bli roligare för er också, antar jag. *Håller tummen*.
 På julafton var det 34-, sa jag det? A det gjorde jag nog. När man går ut nu så känns det som att det är varmt, och då är det ändå15-. Hehe.
Hm, hade tänkt mig en visit till Sundsvall idag, men det blir nog inget. Får inte tag i Ida. Har ingen täckning här ute så använder mig av facebook.

Såg att Organism 12 tagit bort sitt album Petar på döda saker med pinnar från Spotify. Blev arg.

KOMMER HEM IMORGON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0