Mitt liv med Sony.



Jag kände för att köra longboard idag, så Elin, Linnea och jag drog till stadens parkeringshus. Som ägare till en ny systemkamera så hade jag den med mig med, så dagen har bestått mycket fotografering med dessa underbara brudar, och en del longobarding. Jag och min nya själsfrände Sony passar som handen i handsken och tillsammans kommer vi nog att erövra världen. Eller något sådant.
Alla mina planer inför nyår har gått upp i rök, vilket känns lite trist, men det löser sig väl i sista sekund. Eller så kanske jag och Linnea sitter hemma och gråter på tolvslaget. Hehe. Kärlek till oss.


Kommentarer
Postat av: linnea

hahaha nej men gud snälla ta bort den sista bilden, vidrig

2010-12-30 @ 18:22:53
URL: http://stackmoln.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0