Äckelbilder och onödigt snack.


Haha finaste bilderna. Pax på mig själv.

Hann åka till skolan, göra ett prov och vara hemma till elva idag. Duktigt tycker jag. Dock så spelade det egentligen ingen roll, för nu sitter jag här och gör inget annat än att trycka i mig godsaker och blir ännu lite tyngre. Hatar när folk säger att det okej för att det är jul. Måste man vara fet på julen? Lika fet som julskinkan. Nej, jag ska börja jobba på beach 10 nu. Snyggast på stranden som vanligt HALLÅ. Wow det är en asball fågel utanför fönstret. Fett asstor.
Känner hur jag har börjat bli lite snuskig nu på vintern. Jag gör inget annorlunda, men det känns bara som det. Lyssnar på dunka dunka nu, ashögt. Får typ lite ont i huvudet. Kaffe.

Snuskpuss från mig till dig.

Crips - Ratatat

Kommentarer
Postat av: ronjaaaa

beach 10 har varit haihaihiahiaihaihiaiha

2010-12-22 @ 17:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0